Saturday, May 22, 2010

Guest book.wmv

7 comments:

  1. Lovely guest book Zeffy, made with love and skill, definitely something that your newly weds will cherish!

    ReplyDelete
  2. wow Zeffy! It is amazing!!
    I am sure your daughter and son-in-law will love!

    ReplyDelete
  3. Ζέφφυ είναι πολύ όμορφο!!! Ωραία επιλογή χαρτιών!! Μπράβο σου!! Κ πάλι να σου ζήσουν κ να είναι ευτυχισμένοι!!!

    ReplyDelete
  4. πανέμορφο!!μπράβο Ζέφυ!! μου άρεσε ιδιαίτερα το εξώφυλλο!

    ReplyDelete
  5. Zeffy εξαιρετική δουλειά! Είναι πολύ αριστοκρατικό το άλμπουμ και ρομαντικό! Μου αρέσει παααρα πολύ, μπράβο σου! Να σε χαίρονται όλοι όσοι σε έχουν!

    ReplyDelete
  6. το είδα από κοντά και δεν έχω λόγια να το περιγράψω! είναι τέλειο!!!

    ReplyDelete
  7. Είναι πανέμορφο όλο,ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το χαρτί με τις κολάζ φωτογραφίες των παιδιών που το χρησιμοποίησες στο εσωτερικό των εξώφυλλων,πολύ πρωτότυπο.Να σου ζήσουν Ζέφυ μου να είναι πάντα υγιείς και ευτυχισμένα!!!

    ReplyDelete